سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در نبودِ برادرتان، به بهترین شکلی که دوستدارید در نبودتان از شما یاد کند، از او یاد کنید . [امام صادق علیه السلام]
پاییز 1385 - رایحه کودکی
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • از کلیه عزیزانی که به این نوشته سر می زنند خواهشمندم هر چه برایشان زحمت دارد این دفعه نظرشان را حتما بنویسند تا به نمایندگان مجلس و دیگران منعکس کنیم . زیرا من احتمال قوی می دهم که شما هم با من هم راءی باشید.

            با احترام پیشاپیش :صادق

    صدا و سیما یک رسانه جمعی و متعلق به کل مردم ایران است.

    در بسیاری از کشور ها  خیلی از شبکه های تلویزیون متعلق به بخش خصوصی است ؛ و طبیعی است که برای اداره تشکیلات عریض و طویل خود ؛ نیاز به قبول آگهی تبلیغاتی یا به قول سیمای جمهوری اسلامی ( پیام های بازرگانی ) داشته باشند ؛ مگر این که به صورت کابلی آن هم با آبونمان اداره شوند.

    اما در ایران که احدی اجازه تآسیس تلویزیون به صورت خصوصی را ندارد و استفاده از ماهواره  ؛ هم به دلیل قانونی و هم اخلاقی ؛ محدودیت دارد؛ و مردم ناچارند کانال های همین تلویزیون را ببینند ؛  حق دارند نسبت به رسانه ملی کشورشان اظهار نظر کنند و با اعصابی آرام ؛ فیلم ها و سریال های مورد علاقه شان را مشاهده کنند « در این جا وارد بحث نقد برنامه ها و سریال ها نمی شوم که با چه مخارج گزاف ؛‏چه  برنامه ها و فیلم و سریال ها ؛ تحویل ملت می دهند .»

    خوب با چنین شرایط ؛ سازمان صدا و سیما و به ویژه مدیریت محترم آن ؛ با چه مجوزی به خود اجازه می دهند در حساس ترین لحظات تماشای یک فیلم یا سریال ؛ با اعصاب آنان بازی ؛ و یک باره انواع تبلیغات کوبه ای که چون پتک اعصاب را در هم می ریزد؛ بر آن ها تحمیل کنند؟

    اگر گناهی به نام « تضییع حق الناس » در همین رسانه بارها گوشزد مردم شده فقط برای دیگران است؟

    آیا صدا وسیما که از چند ثانیه شروع کرده و آگهی هایش را به بیش از شش دقیقه رسانده فکر این را نمی کند که بازی با اعصاب ده ها میلیون انسان شریف ؛ چه گناه نابخشودنی است ؟

    این مسآله را از کارشناسان فراوان روان شناس ؛ فقیه ؛ جامعه شناس و غیره که مرتب در همین رسانه از آن ها استفاده می کنید ؛ بپرسید.

    اگر صدا و سیما بگوید بودجه ما کفایت برنامه هار ا نمی دهد؛ سه جواب موقت بنده می دهم و پاسخ های دیگر ر ا کارشناسان ارایه خواهند داد:

    1-سیما را  خصوصی و کابلی کنید و مردم را در انتخاب شبکه های خود آزاد بگذارید. بودجه اش را هم از آبونمان ؛ ‏تآمین کنید .

    2- بودجه صدا و سیما را از دولت تآمین کنید . « نفت را بشکه ای چند بودجه بندی کرده اید و الان بشکه ای چند می فروشید؟ آیا برای عظیم ترین رسانه فرهنگی واجتماعی کشور کمتر از فاضل آب ؛‏ ارزش قائلید؟

    3-مخارج گزاف فراوانی به خاطر خیلی از مسائل بر صدا و سیما تحمیل می شود .ین موضوع را از هیآت های تحقیق وتفحص مجلس شورای اسلامی بپرسید که معمولا برای صدا وسیما به بن بست برخورد می کنند. این مخارج را کم کنید.

    در خاتمه ؛‏می توانید آگهی ها را قبل و بعد از فیلم ها و سریال ها پخش کنید .« آن هم با کارشناسی روانشناسانه که به اعصاب ملت لطمه وارد نشود.

    با تشکر مجدد و منتظر نظرات مفید و راه گشای شما عزیزان .

    صادق



    صادق راستی ::: جمعه 85/8/12::: ساعت 9:9 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 3

    بازدید دیروز: 9 کل بازدید :119445

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    پاییز 1385 - رایحه کودکی

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<